Bevza презентували зйомку під назвою «Житня сила», що була зроблена на території хлібзаводу «Кулиничі» в Києві. Стилізував проєкт Антон Бєлінський, а зняв Олександр Кушаков. У такий спосіб бренд привертає увагу до теми глобальної продовольчої кризи, а також нагадує про ціну, якою сьогодні дається хліб.

На знімках представлені речі з колекції Bevza SS23 та знакові прикраси з колосками, що наголошують на українській автентичності.

 

 

«Мені було дуже важливо передати цей дорогоцінний, неймовірний запах свіжого хліба з печі та шалену працю людей, яка зазвичай залишається за кадром, тому що в першу чергу артдірекшн для мене – це особисті історії, які я розповідаю», – підкреслює Антон Бєлінський.

Сьогодні підприємство «Кулиничі» щоденно забезпечує хлібом 9 областей України: Харківську, Полтавську, Сумську, Київську, Чернігівську, Черкаську, Кіровоградську, Житомирську та Дніпропетровську. З початком повномасштабного вторгнення багато працівників були змушені змінити місце проживання чи виїхати за кордон. Однак виробництво продовжує працювати на повну потужність, аби не скорочувати асортимент та випікати потрібний обсяг продукції.