Коли у 1941 році Друга Світова вразила більшу частину Європи, жінки у Чехословаччині, Польщі, а пізніше й в США почали використовувати червону помаду в якості  протесту проти німецької окупації. Невинний предмет жіночої косметички, який Адольф Гітлер вважав «зброєю Люфицера», заборонюючи арійкам красити губи, в один момент перетворився у головну зброю вільних жінок по всьому світові. Знаходячись у сотнях кілометрів від лінії фронту, ці жінки стали головними солдатами тила щодня виходячи на вулицю з яскравим макияжем, підіймаючи боєвий дух  собі та військовим. Але цю історію можна знайти в архівах, а сьогодні – ми створюємо свою. 

5 місяців тому в Україну прийшла війна та, здається, нам зовсім не до помади, але виявилося, що краса, як і раніше, залишається головною жіночою зброєю в тилу. Вона ж стала центральною темою нашого першого матеріалу-добірки, опублікованого після 24 лютого. У галереї зібрано 7 українських брендів, які продовжують бути на стороні жінок, світу і добра, створюючі речі, в яких знов з`являються сили на те, аби звучати у цей мінливий світ жіночною енергією і красою.

 

Cultnaked

CULTNAKED — це slow-fashion бренд, створений на бекграунді актуальних потреб жінки та поєднуючий у своємо ДНК жіночність і комфорт. Кредо CULTNAKED – робити звичні речі незвичним образом, концепт, що більш ніж виправдав себе: party-образи з ультракомфортною посадкою обирають світові інфлюенсери та зірки з А-ліста: Аріана Гранде, Кендалл Дженнер, Меган Фокс, Нормані та інші. Вибірка iconic items бренду за версією видання: NOIRGLASS jumpsuit, BBGRL dress, CHOCO trousers & bandeau.

 

 

 

 

ANOESES

ANOESES – бренд, натхненний еротизмом, що створює інтимні аксесуари та предмети повсякденного одягу зі шкіри, латексу та текстилю. Назва походить від психологічного терміну «anoesis» – стан душі, що складається з чистих відчуттів або емоцій без когнітивного змісту. Це визначення йде пліч-о-пліч з ключовим поняттям культури фетишу – хвилювання, радість і задоволення, яке полягає глибоко в досвіді об’єкта або матеріалу. За допомогою продуманного дизайну, бренд заохочує кожного дослідити своє внутрішнє «Я» та розкрити свою потужну сексуальність. Приділяючи значну увагу естетиці та функціональності, Anoeses створює спільноту однодумців з усього світу, які цінують різноманітність, спілкування між партнерами та самоприйняття.

Бренд було засновано у 2018 році в Україні. За період його існування, команда вже встигла попрацювати з такими зірками як Мадонна, Charli XCX та розвинути свою діяльність на міжнародному ринку, зокрема у США, створивши сильне комьюніті однодумців та прихильників альтернативних інтимних вподобань.

 

 

 

 

 

Grains De Verre

Молодий український бренд Grains De Verre досліджують жіночність у власних вимірах, представляючи її екстравагантною, вишуканою та зухвалою одночасно. ДНК марки – поєднання суперечливих на перший погляд прикрас та стейтмент «ніколи не буває забагато» – візуалізацію останнього можно побачити як в яскравих jewelry-образах власниці Рити Молчанової, так і в сетах самого бренду. Статус iconic pieсes у колі українских дівчат-інфлюенсерів заробили: сет із сяяючого чокеру та кліпс з сяяючого бісеру, масивний багатослойний чокер з перлин та колье-чокер з перлин Morning Star. Наразі бренд також випустив колекцію, центральним елементом якої є класичний грузинський крест. Зухвалі чокери одразу стали бестселерами, тому наразі бренд працює з тією колекцією тільки по передзамовленню.

 

 

 

 

 

KHUSTYNA

Розповідаючи свою історію, KHUSTYNA завжди зазначають, що являются новим атрибутом у гардеробі self-made жінок, які звикли завжди і всюди відчувати себе унікальними – цей же концепт бренд передав й на свої моделі: кожна картина на хустині – це унікальна картина, створена художником-ілюстратором. Важливо зазначити й те, що хустини виготовлені повністю вручну: від нанесення картини на шовк TWIL до підшиву граней.

 

 

 

Tote 

Бренд  української інфлюенсерки Аліни Френдій зʼявився у медійному полі не так давно, але він добре відомий поціновувачам якості українських виробництв. Історія марки почалась з двубортного жіночого костюму, ним продовжується й сьогодні — напередодні виходу літньої колекції TOTE презентували особливий оверсайз жакет FOLK з традиційною українською хусткою, який одразу запав редакції до серця. Однобортний оверсайз жакет з гострими лацканами в чорному та кольорі слонової кістки з акцентом на лінії плечей є демісезонним та адаптується під будь-який привід. Окрім костюмів та жакетів Tote також представлені ультражіночними сукнями, сорочками та іншими предметами одягу.

 

 

 

 

BLAST OUT

BLAST OUT – бренд, який дотримується принципів стійкої моди та орієнтований на поєднання елегантного одягу із повсякденним, створюючи таким чином завжди актуальні коллекції. Кожен образ – мікс фемінності і маскулінності, що разом утворюють стійкий фундамент для стильного та жіночного капсульного гардеробу. Наразі марка випускає обмежені колекції у преміум якості. Бренд підходить для поціновувачів спортивного шику та має кілька ліній: домашню, вечірню та smart casual.

 

 

 

 

 

TG botanical

TG Botanical – стійкий напрямок бренду TG, для реалізації якого використовуються тканини з органічних матеріалів: кропива, льон, бавовна. Новий дроп бренда натхненний та присвячений незламності та силі духу українських жінок, але водночас із тим силуети колекції та легкість її подачі передають бажання дизайнерки Тетяни Чумак підтримати своїх «сестер» у ці важкі часи і нагадати про їхню красу та вміння радіти кожному новому дню.

З особливим трепетом команда бренду поставилася також й до розробки техніки фарбування тканин. Для отримання небесно-блакитного кольору, матеріал спочатку забарвлюється в екстракті деревини кампешового дерева (logwood) у фіолетово-пурпуровий, а потім колір модифікується у блакитний.