Страшно сказати  я знаю Івана Фролова, здається, ще з тих пір, коли він вперше задумався над створенням власного бренду. І навіть після такої кількості років величезної праці та зростання, він сидить переді мною все такий же легкий та сяючий. І не припиняє говорити про все, що його хвилює.

Дизайнер Іван Фролов про кохання, секс, найяскравіші моменти бренду, різницю між жінкою і чоловіком FROLOV, знову про секс та першу весільну капсулу в інтерв’ю BESTIN.UA до дня всіх закоханних.

 

 

— Все, що ти робиш, так чи інакше, пов’язано с коханням та сексом. Як бренд FROLOV так довго крокує цією тонкою еротично-романтичною стежкою?

— Наш бренд у першу чергу про образи для особливих подій, тому асоціації з любов’ю, сексом і пристрастю були з нами завжди. І от, наприклад, у цьому році ми вперше приділили увагу дню святого Валентина, створивши капсулу LOVE AIRLINES. Це пов’язано з тим, що змінилася стратегія бренду. Вона була в перехідному періоді весь 2019-2020, але ніяк не була пов’язана з пандемією. Ми багато років тому відмовилися від сезонності, адже наші речі залишаються актуальним незалежно від часу, та й баєри доповнюють свої замовлення як минулими колекціями, так і новими. Оскільки великий пласт модельного ряду є доступним в багатьох кольорах, ми вирішили, що колекції з новим моделями ми будемо випускати дропами.

— Які речі увійшли до цього знакового дропу?

— Капсула LOVE AIRLINES складається з наших знакових моделей, які дуже актуальні на сьогоднішній день. Вона надихалася в першу чергу нашими клієнтами, нашою аудиторією, яка чекала реінкарнації бестселерів. Безперечно, головними є кольори, які у всіх асоціюються з коханням: червоний та блакитний. Мені хотілося, щоб це була капсула, яка могла б стати історією, і яку можна було б дуже легко підібрати в подарунок без примірки і бути впевненим, що це точно сподобається людині, яка вже має наш бренд у своєму гардеробі.

 

 

 

— Як на бренд вплинула пандемія? Багато дизайнерів випускають колекції домашнього одягу, бо кількість заходів, на які можно одягнути вечірні наряди, зменшилася у десятки разів. 

— У нас є чітке бачення і відчуття бренду, від якого ми не відступаємо. На мою думку, навіть випуск спортивних штанів просто заради заробітку суперечить концепції. Якщо в нас і з’являться колись спортивні речі, вони будуть в контексті тематики колекції, а не для виживання бренду. Для нас 2020 став одним із найуспішніших років у нашій історії. Виріс штат працівників та збільшилися об’єми продажів. Саме в цей період ми відчули результати нашої титанічної роботи. 

— Навіть під час першого тотального локдауну?

— Звичайно, скрутними були перші три місяці карантину. Навіть критичними. Для нас залишалося в пріоритеті зберегти усі робочі місця і, крім того, організувати робочий процес таким чином, щоб нові реалії ніяк не відобразились на житті співробітників. По-перше, у нас не змінилися зарплати. По-друге, ми створили сімейний карантин всередині компанії, і всі працювали, підтримуючи один одного. По-третє, бренд FROLOV почав шити захисні костюми для медиків і ця праця на волонтерських засадах ще більше згуртувала колектив. Ми стали відповідальнішими і водночас ріднішими. Піклуючись про безпеку, ми, разом з директором бренду, щодня доставляли наших працівників на роботу. Цей період створив ще міцніший зв’язок між командою. Те, що ми вижили як команда, дало нові результати після карантину. Та, безперечно, цього б не було, без попиту на бренд.

— Не було такого відчуття, що люди економлять гроші? Що ніхто взагалі не буде купувати одяг? 

— Насправді ми такого не відчули. У період локдауну ми мали багато онлайн замовлень! Напевно, це стало ще одним показником, що ми не просто створюємо одяг, а додаємо до нього емоцію, якої людям так не вистачало в цей період.

 

 

— У бренда FROLOV, і ти з цим погодишся, не дешеві речі. Який процент продажів складає світ і Україна?

— Зараз міжнародні покупки складають 50%. Але років три тому це було 90 на 10, не на користь України. Речі не дешеві, так, але у нас високі зарплати, ми дуже цінуємо співробітників та їхню працю. Використовуємо ручну вишивку. Крім того високий клас матеріалів. Тому ми досить спокійно ставимося до людей, які намагаються цитувати наші знакові моделі, бо знаємо, що це буде не той матеріал, не ті лекала, не та якість посадки. Люди теж, на щастя, розуміють цю різницю і надають перевагу оригінальним речам.

— Як зараз ти плануєш випускати колекції, дивлячись на те, як змінюється ритм світової моди?

— Плануємо випускати 4-5 колекцій у рік. На сьогоднішній день перша уже вийшла, а кожна наступна буде виходити в унісон з календарем міжнародних тижнів моди. Це зручно і баєрам, які звикли до такого режиму і роблять замовлення переважно у такі часові коридори. Наші колекції дуже споріднені між собою, але завжди додається щось нове. Створення капсул сприятиме появі нових історій, які розкриють концепцію бренду по-новому.

— Ще на початку грудня ти анонсував старт роботи над весільною колекцією. Коли відбудеться реліз? 

— Вихід весільної колекції — це наступний реліз. У нас дуже великий попит на індивідуальні розробки весільних образів і певний час ми не розуміли його масштаби. FROLOV буде першим українським фешн брендом, який створить свою власну колекцію весільних суконь. Мені подобається бути новатором у чомусь. Я впевнений, що після цього надихну і інших дизайнерів до такого кроку. 

— Чи були моменти, коли ти хотів кинути свою справу і почати робити щось інше?

— У мене досить багатий досвід, я помітив певну закономірність, що думаю про схожі речі перед якимось дуже особливим емоційним підйомом. Тому я почав працювати над собою. Розуміння того, що потрібно ще більше зусиль для нового етапу, мене дуже мотивує, навіть коли мені зовсім погано. Я намагаюся знайти в собі сили, щоб перебороти сумніви, отримати винагороду в якості нових горизонтів. 

— А чи було у тебе відчуття зірковості?

— Не було. Мені здається, зірковість реальних зірок світового масштабу ніяк не впливає на їхній внутрішній світ. Якщо впливає, то це вже патологія. Тут треба працювати над собою. Чим вища висота, тим болісніше падіння. Тому розслаблятися не варіант. Оскільки я самокритичний, на кожному етапі мені здається, що можна краще, тому я завжди у процесі розвитку, а там немає місця зірковості чи чомусь схожому. 

 

 

— Який найяскравіший момент в історії бренду FROLOV?

— У мене відчуття, що цей момент завжди наступний. Зараз вихід кампейну LOVE AIRLINES — це новий рівень для нашого бренду. Він має свої амбітні цілі, яких ми хочемо досягти. 

 

— В тебе є муза бренду? Чи віриш у зв’язок між дизайнерами і музою?

— Буває по-різному. Найбільше я вірю в музу працелюбства. Коли ти багато працюєш, то вона дуже швидко приходить, це реальний факт. Але безперечно є красиві, розумні жінки, які мене надихають, є чоловіки, які мене надихають. Цих людей дуже багато. 

 

— Як, до речі, справи з чоловічою колекцією?

— Це такий пошук. Ситуація з пандемією змушувала нас в певні моменти обмежити себе. Поки ми не отримали власну аналітику, наш наймолодший проект FROLOV MAN був на паузі. Минулого жовтня ми відзняли великий кампейн в Штатах. І вже в цьому році презентуємо його і нову лінію, де знайде своє місце і чоловічий одяг FROLOV. 

 

— Розкажи мені про Івана викладача. Як так вийшло?

— Через дуже складний 2020 я був змушений поставити на паузу процес викладання. Я на 200 відсотків був потрібен власній компанії. Навесні я перестав викладати, але займався підготовкою матеріалів. А от написання докторської чи кандидатської ніхто не може поставити на паузу. Тому зараз я активно над цим працюю.  Як людина, яка працює в індустрії, розумію, що наша система освіти в цій галузі відстає від тих потреб, які є на ринку. З цим потрібно щось робити. Те, що в моїх силах зараз – це самостійно займатися освітою. Якщо ми хочемо створити конкурентоспроможний ринок, для початку ми маємо інвестувати хоча б свій час в комунікацію з ВУЗами, де освітній механізм відбудований. 

— І який Іван для своїх студентів?

— Я люблю і хочу продовжувати викладати. Обожнюю приходити до студентів, говорити з ними, зацікавлювати їх та надихати власним прикладом. Думаю, що у мене виходить бути справедливим викладачем. Я не маю фаворитів. Але я дуже відкритий, і намагаюсь робити все, що у моїх силах, щоб допомагати, навчати і мотивувати своїх студентів. 

 

— Давай про кохання. Мені здається, що ти завжди у відчутті закоханості. Якби тобі — єдиній у світі людині — дали можливість прописати поняття кохання, щоб ти сказав?

— Для мене любов стає наслідком того, що люди відчувають один з одним гармонію. Це відчуття абсолютної радості, спокою, впевненості в собі. Це взаємна історія і вона спонукає нас до віданності, поваги. Саме це, на мою думку, можна назвати “любов’ю”. Тому що, крім цього, є ще багато речей, які починають туди додавати і казати, що це теж “кохання”. Тобто, для мене “секс” і “сексуальність” це взагалі окремі поняття, як і сам інститут сім’ї та стосунки в цілому.

— А чому так багато сексу в одязі, який ти створюєш? 

— Я люблю секс.

— Поки що краща відповідь на питання.

— Чесно, це те, що мене надихає. Заглиблюватись у філософські роздуми на цю тему я не вважаю за потрібне. Об’єктивно будь-яка здорова людина любить і надихається сексом.

— Ну, все ж таки жінка FROLOV — це завжди “достатньо розстебнути ґудзика — і все впаде”.

— До речі, неправда. Є сукні, в яких жінка відчуває себе повністю захищеною. Це взагалі один із вагомих аргументів, тому для нас важливо, щоб наші вироби приміряли. Можу впевнено сказати, що коли людина одягає мої речі, вона розуміє, що у неї ніде нічого не відкрито більше, ніж потрібно..

— ..в даний момент.

— Так. У нас все зафіксовано, комфортно, у нас продумано дуже багато технологічних ноу-хау, які ми робимо саме для комфорту. Це стосується і довжини спідниці, коли вона дуже коротка. Ми все продумаємо так, щоб дівчина, нагнувшись чи присівши, відчувала себе захищеною у наших речах. У нас сексуальність вивірена правильно. Це про intelligence.

— Чому тоді чоловіки FROLOV більш стримані? 

— Можливо, з чоловіками було б по-іншому, але мені здається, що будь-який дизайнер, створюючи одяг для своєї ж статі, уявляє портрет споживача, бо цей портрет сидить в тобі. І від нього дуже важко абстрагуватися. Таким є моє відчуття сексуальності в одязі. 

 

 

— Тобі комфортно працювати в Україні?

— Зараз так, звичайно. Питання комфорту має подвійний характер: я не знаю, як працювати в іншій державі, я ніколи не мав на меті відкрити закордонну компанію, якщо це не буде пов’язано з необхідністю бренду. Для мене до останнього буде важливим залишатися працювати в Україні. Я люблю свою країну, люблю людей, які в ній живуть. Можна це назвати патріотизмом — це так і є. Я хочу тут реалізуватися. І роблю це, працюючи. Тому мені абсолютно комфортно. Але потреби компанії можуть спонукати до розширення масштабу.

— Хто б міг стати рекламним обличчям бренду? Із світових зірок.

— Я думаю, Дженіфер Лопез була б дуже органічна. Вона така розкішна! Кайлі Міноуг і Сара Джесіка Паркер. Є ще багато культових жінок, яких я бачив би обличчям FROLOV. Та ж Памела Андерсон!

— Несподівані для мене імена, чесно кажучи. Я думав, ти зараз назвеш якусь напівзабуту французьку актрису, яка прокидається і одразу йде курити на кухню.

— Та ні, FROLOV це все ж таки про..

— ..про секс.

— Так

— Які три речі роблять тебе щасливим?

— Секс.

— Все? 

— Я ще думаю! Наприклад, канцелярія.

— Канцелярія робить тебе щасливим?

— Періодично так. Насправді ще можливість робити людям подарунки.

— Тобто секс, канцелярія та можливість робити подарунки? В принципі, це трикутник: і канцелярію, і секс можна подарувати. І всім буде приємно.

— Любов мене робить щасливим.

— Ну, вже пізно, пробач.